Οικογενειακές διακοπές – Τρεις μέρες στην Ιταλία

Ο χειμώνας για εμάς είναι η εποχή των οικογενειακών μας διακοπών. Είναι η εποχή που ταξιδεύουμε και εκτός Ελλάδος γιατί θέλουμε να δώσουμε νέες εικόνες και εμπειρίες στον μικρό και γιατί θεωρούμε ότι τα ταξίδια είναι πολύ μεγάλο σχολείο. Φέτος λοιπόν αποφασίσαμε να κάνουμε τις οικογενειακές μας διακοπές στην Ιταλία.

Αυτό που σκεφτόμασταν για διακοπές φέτος στο εξωτερικό, σε αντίθεση με πέρσι που ξεκινήσαμε απλώς για ένα ταξίδι ,ήταν να κάνουμε ένα ταξίδι καθαρά για το τζιτζίκι. Να έχει κάτι ιδιαίτερο  εκτός από την επίσκεψη σε κάποιο άλλη χώρα. Θέλαμε μια εμπειρία.Η σκέψη μας ήταν να ταξιδέψουμε σε κάποια Legoland αφού είμαστε και μεγάλοι φαν των Lego. Δυστυχώς όμως δεν μπορέσαμε να το πραγματοποιήσουμε γιατί το διάστημα που μπορούσαμε να ταξιδέψουμε ήταν κλειστά.

Και επειδή ως γνωστό δεν είμαι και πολύ «συμβατική» έψαξα και βρήκα το ιδιαίτερο! Ταξίδι στην Ιταλία και ευκαιρία να παρακολουθήσουμε και ράλλυ αυτοκινήτων στην πίστα της Μόνζα.

Τα εισιτήρια κλείστηκαν και ήμασταν έτοιμοι για ένα γεμάτο τετραήμερο στην Ιταλία. Δυστυχώς η αεροπορική εταιρεία είχε άλλη άποψη και ενώ η αρχική μας πτήση ήταν νωρίς , άλλαξε την πτήση σε απογευματινή και έτσι χάσαμε ουσιαστικά μια μέρα από το ταξίδι μας.Έτσι λοιπόν το ταξίδι μας από τέσσερις μέρες έγινε τρεις μέρες στην Ιταλία.

Έτσι ξεκινήσαμε για τον αρχικό μας προορισμό το Μιλάνο. Το μόνο που προλάβαμε να κάνουμε την πρώτη μέρα ήταν μια γρήγορη βόλτα στην πλατεία Duomo με την ομώνυμη εκκλησία και να βρούμε κάπου να φάμε.

Χριστουγεννιάτικα φωτάκια και ετοιμασίες στην πλατεία για τις γιορτές.

Δεν σας προτείνω να καθίσετε για φαγητό γύρω από την πλατεία για τον μόνο λόγο ότι είναι πανάκριβα . Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι ένα ποτήρι κρασί το πληρώσαμε 14€.

Η δεύτερη μέρα ήταν η χαρά του παιδιού μάλλον περισσότερο της μαμάς τουλάχιστον στην αρχή. Ήταν η μέρα για να παρακολουθήσουμε το ράλλυ στην Μόνζα. Η Μόνζα είναι ένα χωριό ή μάλλον προάστιο του Μιλάνου και απέχει μόλις 15 λεπτά με το τρένο. Πριν φτάσουμε όμως στην Μόνζα έπρεπε να πάμε στον σιδηροδρομικό σταθμό για να πάρουμε το τρένο. Πραγματικό αξιοθέατο για εμάς τους αδαείς! 22 γραμμές τρένου για να ταξιδέψεις σε όλη την Ευρώπη. Στην Γαλλία μπορείς να είσαι σε 3 ώρες, σε 5 ώρες είσαι Γερμανία, σε δυο ώρες Ελβετία και πάει λέγοντας. Και το πολύ καλό ήταν ότι κόβεις εισιτήριο για προορισμό σου χωρίς να υπάρχει δέσμευση για το τι ώρα θα ταξιδέψεις.

3 μέρες στην Ιταλία

Και φτάσαμε στην Μόνζα και στην περίφημη πίστα της.

Η πίστα βρίσκεται μέσα σε ένα τεράστιο πάρκο όπου μπορείς να κάνεις την βόλτα σου. Εγώ να τρέμω από συγκίνηση και τρέλα . Οι άντρες μου τουλάχιστον στην αρχή να μην με καταλαβαίνουν αλλά στην συνέχεια ενθουσιάστηκαν Και η παράσταση αρχίζει , Rally Show!

Μια φοβερή εμπειρία να βρίσκεσαι στην θρυλική πίστα της Μόνζα .

Μια μεγάλη γιορτή για τους λάτρεις των αυτοκινήτων αλλά και για τους μικρούς και για όσους δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση με το άθλημα. Έβλεπες οικογένειες με τα παιδιά τους  να κάνουν βόλτες και να απολαμβάνουν την εκδρομή τους.

Εμπειρία με όλη την σημασία της λέξεις. Γιατί είναι κάτι το οποίο δυστυχώς δεν μπορείς να το δεις κάθε μέρα.

3 μέρες στην Ιταλία

Φύγαμε τόσο γεμάτοι, εκείνη η ευχαρίστηση που σε κατακλύζει βλέποντας κάτι τόσο ιδιαίτερο. Μην περιμένετε να σας πω για την Μόνζα γιατί μετά από 4 ώρες στο κρύο το μόνο που θέλαμε ήταν να καθίσουμε για φαγητό και να ζεσταθούμε.

Η επόμενη μέρα είχε στο πρόγραμμα το Μπέργκαμο. Αλλά πριν ξεκινήσουμε για το ταξίδι μας μια βόλτα στην  Duomo και και στην γύρω περιοχή έπρεπε να την κάνουμε.

Επισκεφθήκαμε την εκκλησία Duomo . Επιβλητική και αισθάνεσαι πολύ μικρός.

Οικογενειακές διακοπές -Τρεις μέρες στην Ιταλία

Οικογενειακές διακοπές- Τρεις μέρες στην Ιταλία

Και ήρθε η ώρα για την  Galleria di Emanuelle. Μια σκεπαστή αγορά δίπλα στη Πλατεία Duomo με καταστήματα με ακριβές μάρκες.

Οικογενειακές διακοπές - Τρεις μέρες στην Ιταλία

Και μια επίσκεψη φυσικά στο κατάστημα της Ferrari.

Οικογενειακές διακοπές -Τρεις μέρες στην Ιταλία

Και εκστασιασμένοι ξεκινήσαμε για το Μπέργκαμο. Η κούραση πραγματικά ήταν πολύ μεγάλη αλλά ακόμα και το τζιτζίκι ήθελε να βγούμε και να εξερευνήσουμε όσο μπορούσαμε και το Μπέργκαμο.

Λίγα πράγματα μπορούσαμε να δούμε μέσα σε μισή μέρα. Ξεκινήσαμε να πάμε στην παλιά πόλη Citta Alta.

Και ο καλύτερος τρόπος να την επισκεφθείς είναι το τελεφερίκ.

Οι αντοχές δυστυχώς ήταν λίγες και μόλις που καταφέραμε να φτάσουμε στην κεντρική πλατεία και να καθίσουμε σε ένα εστιατόριο να φάμε.

Οικογενειακές διακοπές-Τρεις μέρες στην Ιταλία

Τοπικές γεύσεις και φυσικά προσούτο και αλλαντικά τα οποία τα λατρέψαμε.

Οικογενειακές διακοπές- Τρεις μέρες στην Ιταλία

Και αφού πήραμε δυνάμεις μια μικρή βόλτα στην πόλη που ήταν στολισμένη για τα Χριστούγεννα.

Βόλτα στην χριστουγεννιάτικη αγορά και δοκιμάσαμε και street food.

Οικογενειακές διακοπές-Τρεις μέρες στην Ιταλία

Το ταξίδι μας είχε σχεδόν τελειώσει. Την επόμενη μέρα πετούσαμε νωρίς το πρωί.

Τρεις μέρες στην Ιταλία μας γέμισαν εικόνες, γεύσεις αλλά κυρίως εμπειρίες. Λίγο ασυνήθιστες  εμπειρίες για μια οικογένεια αλλά υπέροχες και αξέχαστες.

Μπορείτε να βρείτε περισσότερα βιντεάκια από το ταξίδι μας στην Ιταλία στον λογαριασμό μου στο Youtube

Σας περιμένω στο επόμενο ταξίδι μου που πιστέψτε με μάλλον θα είναι πολύ σύντομα.